You Garden Reviews

Consumer ratings of You Garden

Feedback for www.yougarden.com has been compiled from 35177 Customer Reviews

  • Feefo member since
  • 17/10/2013
  • You do not need to be a gardener, as we provide all the things you need, advice on getting best results, and “how to” videos as well, explained in simple terms. Our ethos is ”Gardening for Everyone”, and we make it easy for Everyone to grow great tasting food, and beautiful flowers – and look after your environment too!

  • Website

Ratings guide

Excellent
Good
Poor
Bad

All Feefo reviews are gathered anonymously from genuine customers. Read more about how our review system works.

Reviews

DateProductRatingCustomer ReviewReply from www.yougarden.com
6 Hour(s) ago

Pair of 1M Holly Standards with Pots

Service
Product

Service rating : Good service
Product: Good quality they look lovely outside my front door

No Comment
9 Hour(s) ago

4 Strawberry Grow In Pods & 4 'Buddy' plants

Service
Product

Service rating : Very help over an order mix up
Product: This product is great well thought out ordered another for my son for Christmas
Thank you.

No Comment
14 Hour(s) ago

5 Garden Glamour Roses & 5 Copper planters BB

  • Customer also reviewed:
  • Professional Compost blend - 80L bag
Service
Product

Service rating : I have used You Garden in the past and find there service to be excellent, they provide great literature with each purchase with instructions on how to care and plant your plants, great for a novice like me.
Product: great value for money, pots look really nice too.

No Comment
18 Hour(s) ago

Allium Collection - 100 bulbs in 7 varieties

Service
Product

Service rating : Very prompt service
Product: As described

No Comment
18 Hour(s) ago

Allium bulbs 50 Ping Pong & 50 Violet Beauty

Service
Product

Great every time

No Comment
27 Hour(s) ago

Rose 'Chandos Beauty' 3l pot

  • Customer also reviewed:
  • YG Discount Club Annual Membership
  • Premium Rose Macmillan Nurse 3L pot
  • etc.
Service
Product

Service rating : Total chaos. Ordered items from they're catalogue but on the acknowledgement of order they charged dearer prices, which is a criminal offence. Argued with them over several days. In the end they said they would charge me the prices in the catalogue, yet the invoice with the order was still at the more expensive prices. Still don't know what they charged me. Postal costs very expensive. See 2.
Product: Seemed okay. It was in a pot but was clearly not grown in that pot. It was clearly a bare root plant that had been stuck in a pot with some cheap substance so perhaps they could charge more. Explains the expensive postal- didn't need to be in a pot.

Read more
Good afternoon I am sorry to hear that you are not happy with the service received from YouGarden, the price in the Autumn Catalogue was £9.99 and you were charged £8.99 due to the YouGarden Membership discount of 10%. The postage & packaging is the standard £6.99, from the Courier.
Please do not hesitate to let us know if the Rose does not thrive, it is covered by our Lifetime Guarantee offer.
Thank you very much for your custom.

Terry Falcone
Customer Service Assistant
28 Hour(s) ago

Trailing Hardy Pansy 'Cool Wave' - pack of 12

Service
Product

Service rating : Product arrived on time and in good shape.
Product: Repotted the pansy plugs as advised in compost and placed them in the greenhouse. They failed to show any signs of growth so I moved them into the conservatory where the still appear to be failing. Half are turning yellow and the others show no indication of growth. A very poor by indeed.

Read more
No Comment
28 Hour(s) ago

Loropetalum 'EverRed' 2L

  • Customer also reviewed:
  • Best Ever 5 Bush Hybrid Tea Rose Collection
Service
Product

Service rating : placed the order by phone, & eve though I gave an email, got no confirmation of any sort , so hard to check what was going on. Seemed to take a long time to arrive!
Product: Some broken bits, but a good drink seemed to perk it up. Great colour!

No Comment
30 Hour(s) ago

Rose 'Reine des Violettes' potted

Service
Product

Service rating : first class
Product: it was excellent rose

No Comment
31 Hour(s) ago

5 Garden Glamour Roses & 5 Copper planters BB

Service
Product

No Comment
31 Hour(s) ago

The Ultimate Winter Hardy Shrub Collection x

Service
Product

Service rating : Really quick service
Product: Great value

No Comment
34 Hour(s) ago

The Ultimate Winter Hardy Shrub Collection x

Service
Product

Service rating : good service arrived in excellent condition
Product: very good collection of shrubs and all labeld which is a boon

No Comment
38 Hour(s) ago

300 Spring Bulb Collection

Service
Product

Service rating : So far brilliant products, but Animones bulbs were left out of my 300 spring bulbs
Product: Missing Animones

No Comment
39 Hour(s) ago

The Ultimate Winter Hardy Shrub Collection x

Service
Product

Excellent service came well packaged and clear labels

No Comment
39 Hour(s) ago

Pair Topolino Pink half std roses 3L

  • Customer also reviewed:
  • Rose 'Peace' potted
  • Rose 'Arthur Bell' potted
  • etc.
Service
Product

good

No Comment
39 Hour(s) ago

5 Garden Glamour Roses & 5 Copper planters BB

Service
Product

Service rating : Very good and fast ordering service.
Product: Excellent packaging, items arrived in good order. Planted and looking forward to watching them grow.

No Comment
40 Hour(s) ago

Delosperma 'Wheels of Wonder' 6 x 9cm

  • Customer also reviewed:
  • Allium bulbs 50 Ping Pong & 50 Violet Beauty
Service
Product

Service rating : I have only recently started to buy from 'you garden', So far I have been pleased with the service provided.
Product: Due to the weather and poor conditions, I can only say the plants arrived in good condition and are growing in the greenhouse.

Read more
Thank you very much for the feedback, we look forward to hearing from you in the future.

Terry Falcone
Customer Service Assistant
41 Hour(s) ago

The Ultimate Winter Hardy Shrub Collection x

Service
Product

Service rating : The plants look fine and are all labelled but due to the weather I have not been able to plant them yet.
Product: As above

No Comment
41 Hour(s) ago

The Ultimate Winter Hardy Shrub Collection x

Service
Product

Service rating : Good price for number of plants
Product: Not planted yet. Will be next year before I know how good they are.

No Comment
42 Hour(s) ago

The Ultimate Winter Hardy Shrub Collection x

Service
Product

Service rating : Good company very helpful
Product: Very healthy looking plants

Read more
Thank you very much for the feedback, we look forward to hearing from you in the future.

Terry Falcone
Customer Service Assistant
42 Hour(s) ago

The Ultimate Winter Hardy Shrub Collection x

Service
Product

Service rating : Overall excellent service, prompt delivery and clear information regarding planting
Product: It arrived safely and looks good

No Comment
42 Hour(s) ago

Japanese Maple (Acer) Plant Collection

Service
Product

Service rating : everything lovely thank you
Product: arrived on time, potted on and overwintering in the conservatory

No Comment
42 Hour(s) ago

Duo Fruit Apple Tree - 7.5L potted

Service
Product

Service rating : The Duo Apples Tree was for a leaving gift and it was delivered in time for the ladies last day. Thank You
Product: The Lady who I sent it to is so pleased she will be ordering more tree from you in the spring!

No Comment
42 Hour(s) ago

Patio Standard Rose Collection - 4 bushes

  • Customer also reviewed:
  • Set of 4 x 19cm Metallic square Planters
Service
Product

arrived on time all potted up and overwintering in the conservatory

No Comment
42 Hour(s) ago

The Ultimate Winter Hardy Shrub Collection x

Service
Product

Service rating : Delighted with both the service and the quality of the plants
Product: Collection arrived in perfect condition.I have delayed planting them until this severe cold spell has passed.I have left them packed,in a cool,dry garage,ready for planting in the next couple of days.Highly satisfied with the service and quality.

Read more
Thank you very much for the feedback, we look forward to hearing from you in the future.

Terry Falcone
Customer Service Assistant