MandM Direct Reviews

Consumer ratings of MandM Direct

Feedback for www.mandmdirect.com has been compiled from 341170 Customer Reviews

  • Feefo member since
  • 27/04/2010
  • MandM Direct is one of the UK's leading fashion and sports retailers selling your favourite top brands - Bench, Firetrap, Timberland, G-Star, Fred Perry, adidas, Nike, Puma, Henleys, Berghaus and loads more, all with savings of up to 75% off UK recommended retail prices.

  • Website

The rating shows just the review scores in the category or product area selected.

Ratings guide

Excellent
Good
Poor
Bad

All Feefo reviews are gathered anonymously from genuine customers. Read more about how our review system works.

Reviews

DateProductRatingCustomer ReviewReply from www.mandmdirect.com
07-Apr

Replay Womens Jeans Dark Wash

  • Customer also reviewed:
  • Puma Mens Three Pack Crew Socks White
  • 883 Police Mens Gotham Graphic T-Shirt Flint Blue
  • etc.

Ridiculous size, far too small around waist and in leg width.

Read more

Thanks for leaving your feedback.
I'm sorry to see that some of these weren't suitable, as we do try and use accurate sizing information supplied by the manufacturers. I can see that they have been returned and can confirm that they have been refunded accordingly.
Joe
Customer Care Team

19-Mar-2014

Replay Womens Jeans Dark Wash

  • Customer also reviewed:
  • Replay Womens Jeans Black

Very pleased with service and speedy delivery, Jeans fit perfectly and look fab! Bargain!

No Comment
24-Feb-2014

Replay Womens Jeans Dark Wash

  • Customer also reviewed:
  • Mad Wax Mens Cord Slippers Charcoal
  • Reebok Womens Easytone Reemetro 2 Trainers Black/Grey
  • etc.

Very small for size

26-Feb-2014
Service rating : Actually being told that problems with collect+ is an unusual occurrence? Erm, not in my experience and having lived in two separate areas it isn't just a local office of collect+ that is the issue, sorry Roger but calling the customer a liar is not good practice! MandM did refund me, but I am telling you as a customer that collect+ are letting your side down. I can prove this with evidence so it is not slander lol!
Product: Returned as size came up on the small side...

27-Feb-2014
Service rating : Ok, so we're having a public argument? Fine, I'm not the one who is the seller who doesn't agree with the customers experience...
I am actually old enough to remember a saying which it seems more and more companies aren't sticking to. It goes "the customer is always right". Do you really think I have such a boring life that I would lie about it!? You either don't keep performance records on collect+ or you believe whatever rubbish excuses they come up with, I guess it could also be that you have so many customers and a small returns rate that its not something you as a company are aware of.

I hadn't said anything negative about MandM, the way you dealt with every problem caused by that courier was no problem, however behaving in this way is starting to change my mind..

But everything I had said was true, do with it as you will...
Product: Sizing too small

Read more

Thank you for your feedback.I am sorry that you had problems returning your goods with Collect+.This is an unusual occurrence and I am pleased that we were able to sort out the issue for you.I can see that you have now been refunded for you returned items.If you are ever not completely satisfied with the quality of any item in the future please do not hesitate to return it to us under our no quibble returns service.
Roger
Customer Care Team

04-Feb-2014

Replay Womens Jeans Dark Wash

  • Customer also reviewed:
  • Ugg Womens Shanleigh Boots Chestnut
  • Onfire Womens Berry Dress Charcoal
  • etc.

high quality

No Comment