Flowers Direct Reviews

Consumer ratings of Flowers Direct

Feedback for www.flowersdirect.co.uk has been compiled from 113305 Customer Reviews

  • Feefo member since
  • 04/07/2008
  • Whether it’s through our nationwide chain of associated florists or through our own central floristry department, we always strive to provide the highest quality in flowers and gifts.

  • Website

The rating shows just the review scores in the category or product area selected.

Ratings guide

Excellent
Good
Poor
Bad

All Feefo reviews are gathered anonymously from genuine customers. Read more about how our review system works.

Reviews

DateProductRatingCustomer ReviewReply from www.flowersdirect.co.uk
28 Hour(s) ago

COLOURFUL MIX OF ALSTROEMERIA - DELIGHT

  • Customer also reviewed:
  • CONTINENTAL CHOCOLATES
Service
Product

Service rating : very helpful when I had difficulties making an online order, despite this being no failt of the company
Product: recipients thrilled with the flowers.

No Comment
36 Hour(s) ago

PINK ROSES WITH WHITE FREESIAS - DELIGHT

Service
Product

Selected specific date for delivery, a Saturday, flowers not delivered until the monday.

No Comment
18-Dec

TWIN COLOUR ROSES WITH GYPSOPHILA - DELIGHT

  • Customer also reviewed:
  • CONTINENTAL CHOCOLATES
Service
Product

Service rating : A great service, non-confusing, quick & easy to use! Brilliant.
Product: Beautiful fresh flowers well presented.

No Comment
18-Dec

FABULOUS WHITE ORIENTAL LILIES - DELIGHT

Service
Product

Service rating : Nice easy website, competitive prices, good service
Product: Lovely flowers

No Comment
18-Dec

WARM ORANGE AND YELLOW ASIATIC LILIES - DELIGHT

Service
Product

Service rating : Delivery was not made on scheduled date. No notification of why or advance notice. It was a birthday delivery for my mother. It arrived at around 5-6pm the following day! Customer service have refunded 50% and said they are internally investigating (prompt response to complaint was appreciated) but basically the agreed contract was not fulfilled and led to disappointment from the recipient as they thought their son had forgotten their birthday!
Product: The recipient has said the flowers are lovely and was happy with the product

Read more
Good Morning

Thanks for your feedback.

Please accept our apologies for the poor service you have received.

I can see from the notes that a 50% refund was issued and the order was made the following day.

If we can help further, please dont hesitate to contact us again.

Kind Regards
Rhian
Customer Services
17-Dec

FABULOUS WHITE ORIENTAL LILIES - DELIGHT

Service
Product

Service rating : WEb site is very slow
Product: The Web site is very slow.

No Comment
16-Dec

SUNSHINE COLOURS OF GERMINI - AMAZE

  • Customer also reviewed:
  • CONTINENTAL CHOCOLATES
Service
Product

Service rating : No problems with the service - arrived as promised.
Product: Firstly, the flowers were all white, pink and red - no orange or yellow as shown which took the 'sunshine' out of the 'sunshine colours of germini' bouquet - disappointing as yellows and oranges are my daughters favourites (they were a wedding annirversary gift). Seondly, after just two days the red and the white ones keeled over - the pink were fine. My daughter had followed the instructions cutting the ends of the stems and using the additive supplied. I felt rather let down and embarrassed.

Read more
Good Morning

Thank you for your feedback.

Please accept our apologies that you were not happy with the item delivered.

as a gesture of our sincere apologies I have issued a 50% refund back onto your payment card.

If we can help further, please call us on 0333 003 0502

Kind Regards
Rhian
Customer Services
16-Dec

COLOURFUL MIX OF ALSTROEMERIA - AMAZE

Service
Product

Flowers did not arrive

Read more
Good Afternoon

Thanks for leaving feedback.

Please accept our apologies for the late delivery of your order.

As advised when you contacted us your order is our for delivery today. I have issued a 15% refund for the late delivery.

If we can help further, please call us on 0333 003 0855

Kind Regards
Rhian
Customer Services
15-Dec

PINK ROSES WITH WHITE CALLA LILIES - AMAZE

Service
Product

Service rating : Took over 24 hours to be contacted when I was trying to place an order so had to take thr gamble and order anyway
Product: They all died two days after receiving them, very disappointed when they are not exactly cheap

Read more
Good Afternoon

Thank you for your feedback.

Please accept our apologies that the item delivered only lasted 2 days.

As a gesture of our apologies I have issued a full refund back onto your payment card.

Kind Regards
Rhian
Customer Services
15-Dec

DEEP RED ROSE AND GERMINI - AMAZE

Service
Product

Service rating : Good
Product: Good

No Comment
15-Dec

CHRISTMAS ROSE AND ILEX - ASTOUND

Service
Product

Delivery was late, is 9am to 6pm not a big enough window of opportunity? Flowers were left on the doorstep in clear view of any passer by, no card through the letterbox and, best of all, upside down (in a ripped box that said this way up!)

Read more
Good Afternoon

Thanks for your feedback.

Please accept our apologies for the poor level of service you have received.

As a gesture of our apologies I have issued a 50% refund back onto your payment card.

If we can be of further help, please contact us on 0333 003 0855

Kind Regards
Rhian
Customer Services
15-Dec

PURE WHITE ROSES - DELIGHT

Service
Product

Service rating : thankyou for great display of flowers..
Product: thankyou

No Comment
15-Dec

SUNSHINE COLOURS OF GERMINI - AMAZE

Service
Product

Service rating : Website easy to use
Product: Gorgeous flowers

No Comment