Nisbets Express Catering Equipment Reviews

Consumer ratings of Nisbets Express Catering Equipment

Feedback for www.nisbets.com.au has been compiled from 10269 Customer Reviews

  • Feefo member since
  • 23/09/2010
  • Nisbets provide 4,000 catering equipment, hospitality and food service products. They offer a 5% price match guarantee, 30 day hassle free returns, and same day despatch.

  • Website

The rating shows just the review scores in the category or product area selected.

Ratings guide

Excellent
Good
Poor
Bad

All Feefo reviews are gathered anonymously from genuine customers. Read more about how our review system works.

Reviews

DateProductRatingCustomer ReviewReply from www.nisbets.com.au
45 Minute(s) ago

Chefs Clog - Size 46 (UK 11)

Service
Product

Service rating : Delivery as ordered, in a good timeframe.
Product: No rating before trying.

No Comment
1 Hour(s) ago

Bolero Green Pavement Style Steel Table 600mm Round

Service
Product

Service rating : Super quick delivery after ordering
Product: Good size easy to fold

No Comment
2 Hour(s) ago

Birkenstock Super Birki Clog Black - Size 39

Service
Product

Service rating : very helpful staff
Product: great but need more cushioning

No Comment
3 Hour(s) ago

Chicago Chefs Jacket Long Sleave Stud Button - Size M

Service
Product

Service rating : Very poor communication from client to sales team to departmental supervisors.
Product: incorrect product..

No Comment
3 Hour(s) ago

Kilner Clip Top Preserve Bottle - 1Ltr

Service
Product

Service rating : Great delivery time well packaged
Product: Great delivery time, well packaged .

No Comment
3 Hour(s) ago

Powdered Blue Vinyl Gloves - Size L (Box 100)

  • Customer also reviewed:
  • Powdered Blue Vinyl Gloves - Size M (Box 100)
  • Vogue Wide Neck Heavy Duty Sauce Bottle Clear - 16oz
Service
Product

Speedy delivery to a Regional Victorian area!

No Comment
3 Hour(s) ago

Butchers Stripe Chef Towel

Service
Product

Service rating : Fast reliable service
Product: Perfect just as described

No Comment
3 Hour(s) ago

Klip-it Storage - 1Ltr

Service
Product

Service rating : Perfect!
Product: Perfect!

No Comment
17 Hour(s) ago

Ice-O Matic Self Contained Cube Ice Machine - 96kg/32kg storage (Direct)

Service
Product

Efficient staff and very helpful. Competitive prices

No Comment
18 Hour(s) ago

Le Chef AFD Black Zandana with ThermocoolTM panels (DG29AFDC)

  • Customer also reviewed:
  • Skull Cap Black Polycotton - Size S
Service
Product

Service rating : Very fast shipping.
Product: Has a tie at the back, Very useful feature to have to suit different head sizes. Dries fast.

No Comment
19 Hour(s) ago

Olympia Cafe Saucer Red for 8oz & 12oz (Box 12)

  • Customer also reviewed:
  • Olympia Cafe Espresso Saucer Red (Box 12)
Service
Product

Service rating : Very easy and prompt service
Product: Exactly as expected

No Comment
20 Hour(s) ago

Vogue 2 Tier Flat Pack Trolley St/St - 855Lx535Wx940mmH

  • Customer also reviewed:
  • Bolero Square Stacking Bistro Table St/St Top - 600mm
Service
Product

Service rating : Quick service and delivered promptly
Product: Absolutely perfect for our needs. Very strong with good wheels

No Comment
20 Hour(s) ago

Apuro Stainless Steel Griddle AUS Plug

  • Customer also reviewed:
  • Jantex Rubber Anti-fatigue Mat - 0.9x1.5m
Service
Product

Easy ordering, quick delivery. Thank you!

No Comment
21 Hour(s) ago

Olympia Squall Crystal Glass - 340ml 12oz (Box 6)

Service
Product
Latest
Service
Product

Service rating : Telephone service was quick and to the point.
Product: Most equipment suppliers do not stock a range of hurricane glasses.
The product delivered was as advertised.

21-Feb-2018
I would not hesitate to use it again.

Read more
No Comment
23 Hour(s) ago

Olympia American Shot Glass - 30ml 1oz (Box 12)

Service
Product

Service rating : Very fast response to questions and delivery
Product: Exactly what we needed

No Comment
25 Hour(s) ago

Polar Refrigerated Countertop Curved Glass Display Cabinet - 160Ltr

  • Customer also reviewed:
  • Apuro Black Soup Kettle - 10Ltr - AUS PLUG
Service
Product

Service misleading and 1 order was sent in 4 different deliveries to the wrong place

Read more
Good Afternoon Andrew,

Thank you for providing your review. With regard to your recent Nisbets experience we are sorry to hear that it wasn't as positive ad you'd expect. I can see that you may have been frustrated by your order arriving separately, however this does occur when small and large or supplier direct items are placed under the same order.

Your Polar Display Cabinet was dispatched via our sensitive freight carrier Cope, this was due to being a large fragile product, we dispatched your Soup Kettles with Star Track as these are small items under 50kg, your Roband Hot Food Display was a Back to Back item meaning that the unit came from the supplier to Nisbets and the dispatched to you directly, these orders do have a slightly longer lead time. This information should have been conveyed to you at the point of sale and we apologise for the miscommunication and inconvenience caused.

We don't always get it right, however we do endeavour to resolve all issues in a timely manner, we are delighted to see that your order was received and we hope that you will be happy with the items you have purchased. We look forward to showing you that we provide top level service in the future.

Kind Regards,
Nisbets

26 Hour(s) ago

C&S Open Up Tannic (55) (Box 24)

Service
Product

Service rating : Prompt service.
Product: Love these glasses.

No Comment
27 Hour(s) ago

Birko Kitchen Mixer - 7Ltr

Service
Product

Service rating : Salesperson was very attentive and very helpful. And the best price promise I'm lovin.
Product: I'm very impressed with my Birko mixer. It has showed me how long I've been putting up with a substandard broken mixer.

Read more
Good Morning Brenda,

Our Team at Townsville are certainly some of the best! As one of our newer stores we are thrilled to hear you have been happy with the service you received from the team and we will certainly be passing across your feedback to them.

The Birko Commercial Mixer is the perfect edition to any kitchen, this multi-speed and multi-function kitchen mixer is built tough for long-lasting performance. It features a solid construction with white powder coated finish and stainless steel bowl, a Hook, paddle and whisk mix at variable speeds with a tilting head to suit your requirements. We are delighted that your purchase has made your preparation easier and we look forward to assisting you in the future for any of your catering requirements.

Thanks,
Nisbets

27 Hour(s) ago

Bolero Wall Mounted Ashtray St/St 304

Service
Product

Pricing very good & received my items within a day.

Read more


Thank you for providing your feedback, we are pleased to hear that your order arrived promptly and that you were happywith our service.

The Bolero Wall Mounted Ashtray is a great choice, it saves you time and money by reducing the amount of cleaning up needed after busy summer days and nights. The easy to use, practical and convenient ashtray is perfect for any outdoor dining, seating or public area, helping customers to dispose of their cigarettes hygienically and easily. This stainless steel ashtray is strong and durable, able to withstand any weather, as well as featuring a metal grate for safely putting out cigarettes before disposal, we hope this has been a great edition to your business.

Kind Regards,
Nisbets

27 Hour(s) ago

Slipbuster Unisex Safety Shoe Black - Size 40

Service
Product

Service rating : Fast Shipping
Product: Was a little bit big for a Womens 9, but with insoles it was fine

Read more


Thank you for taking the time to leave your review, much appreciated. The Slipbuster Range are highly rated items because of their comfort, support and style. The black clog is designed to give you everything you need for long shifts in bustling kitchens.

We hope that you continue to enjoy your purchase!

Kind Regards,
Nisbets

42 Hour(s) ago

Vogue Polypropylene GN Pan - 1/1 with Lid 150mm (H) (Pack 2)

Service
Product

Service rating : The parcel was packed and sent promptly. I was not at home to accept the delivery, so a card left & items taken to Wallsend depot. I asked them to leave them at the Bonnells Bay Post Office but they could not, I eventually got them to deliver to my work at Mount Hutton. Delivery service very poor and not helpful after paying $22 freight. If we had wanted to drive we would have picked goods up at Erina (similar distance to Wallsend) We did not have the time to do so took delivery option.
Product: Unpacked but have not used them yet.

Read more
Good Afternoon Ewan,

Thank you for taking the time to provide your feedback in regards to your recent Nisbets experience. We would like to take the time to explain our delivery guidelines that will clarify your situation. Nisbets dispatch our freight through StarTrack Courier service, this delivery service is between 9am and 5pm Monday to Friday, upon delivery a signature for goods is required and in the instance no one is available to accept the delivery a Not at Home Card will be left by the driver. Once this card has been left, the consignment will be returned to the StarTrack Depot that services your Area, StarTrack offer a depot collection or a redelivery option, in instances such as your own we reorganise your delivery to be attempted again, at which stage we can provide an authority to leave if its a residential address, or change the delivery address to a more suitable location to ensure you receive your order successfully.

We apologise for any inconvenience caused, we are glad to see that we managed to promptly resolve this delivery issue for you and your goods have been received. We hope that you will be happy with your items and look forward to offering a more positive experience in the future.

Kind Regards,
Nisbets

44 Hour(s) ago

Securit Inserts - suits H721/H717/H713

  • Customer also reviewed:
  • Securit Contemporary Bill Presenter - 235x130x5mm
  • Securit Contemporary Menu Holder Black with 1 Insert A5 - 4 Page
Service
Product

Terrible, will never shop from his bets again. Sell products that you can't but the inserts for. Explained I had no choice but to use them and then told I can't return them. Now I'm out of pocket $600 and left with 10 useable menus instead of 20. Thanks for nothing.

Read more
Good Morning Tremaine,

Thank you for taking the time to leave your feedback. With regard to your recent Nisbets purchase we are sorry to hear that you were not happy with our service, I can see that you have been in contact with our Customer Resolutions Team and they addressed and resolved your order issue in a timely manner.

When ordering online we recommend viewing the product information before purchasing an item, if you are ever unsure about a product or if they are the correct items you have a few ways to clarify this information with us prior to placing your order, such as web chat, email or phone call, our staff are always able to offer product information and advice to ensure you are purchasing the correct items. If you purchase an incorrect item, we offer a 30 day return policy, the goods must be in the original packaging and unused and we will happily accept them back for a refund, unfortunately as your goods had already been used we were not able offer a return, however I can see that our Resolutions Team have arranged a refund for you freight charges and your unused items, this was the best outcome we could offer in this case and we appreciate your understanding.

Kind Regards,
Nisbets

46 Hour(s) ago

15inch radiant CharBroiler One burners safety valve with Flame failure protect

Service
Product

Service rating : While the sales girl was lovely she did have to keep going back and forth to get the information to answer our questions. If we were in a hurry it would of been frustrating but as I said she was lovely and nothing was too much trouble. A bit more product knowledge would be advisable.
Product: It's being installed tomorrow so I'm sure you will hear if there are any problems.

Read more
Good Morning Jason,

We are pleased to hear that you were happy with you recent experience at our Sunshine Coast Store. Our staff endeavour to be helpful and efficient in our service and we appreciate your patience while the team located the correct information for you regarding your Charbroiler. Nisbets aim to stay up to date with our product knowledge but in the instance we are not able to assist on the spot we will certainly locate the correct information for you. We will pass your feedback across to the store and hope that the installation of your unit goes smoothly, we are certain that you will love this unit and we look forward to doing business with you again in the future.

Kind Regards,
Nisbets

46 Hour(s) ago

Tru-Pour Black Spirit Dispenser - 15ml (Pack 12)

Service
Product

Service rating : phone one day product was delivered the next
Product: Product was exactly what we needed.

Read more
Good Afternoon Wayne,

We are delighted to see your order was delivered in a prompt manner, we endeavour to have all orders processed and dispatched to ensure orders are received within our delivery timeframe. We are pleased that you were happy with your purchase of the Tru-Pour 15ml Spirit Dispensers, these are perfect for the accurate dispensing of your spirits, just so you know, we also carry the Tru-Pour 30ml Spirit Dispensers (GH709) along with a large variety of barware which can be viewed online or in our catalogue. Thank you for your feedback.

Kind Regards,
Nisbets

47 Hour(s) ago

Vogue 2 Tier Flat Pack Trolley St/St - 810Lx455Wx855mmH

  • Customer also reviewed:
  • Vogue St/St Gastro 1/3 - 65mm deep
  • Vogue St/St Gastro Lid 1/3
Service
Product

Always quick delivery!

Read more
Good Afternoon Jacqueline,

We are delighted to here that your recent experience with Nisbets was a positive one. We aim to have all orders processed and dispatched as promptly as possible to ensure you receive your goods within our delivery timeframe.

We are glad you are happy with your recent purchase of the Vogue 2-tier Trolley and look forward to dealing with you again for any of your catering needs!

Thank you for your review.

Kind regards,
Nisbets